Dumma förkylning..

Tycker inte om att vara förkyld, får ligga med en massa kuddar under huvudet för att öronen inte ska värka.
Är helt täppt, natten till idag hade jag en fruktansvärd värk. Somnade-vaknade-grät-somnade, så gick det runt hela natten. Jag skulle upp och jobba vid sju, det var ju bara och glömma.
Ska försöka jobba imorgon, måste måste måste!
Nu kliar det i halsen med, så får hosta hela tiden.
Midsommarafton var trevlig, bortsett från att jag var skithes och krasslig.


Jag skaffade mig en ipod idag, en gul iPod nano. Den gamla modellen, den nya modellen har videokamera. Men jag var inte inte alls intresserad av det, så jag hade tur att de hade den förra modellen kvar, men det var den sista ;)
JAG ÄLSKAR MIN STAFFAN<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0