Längtan och saknad!

Det är natt mellan fredag och lördag, och jag sitter här. Egentligen borde jag inte sitta här ensam, jag önskar av hela mitt hjärta att jag var hos min pojke nu. Han skulle titta på film med sin kompis ikväll, jag fick erbjudandet om att vara med men jag tackade nej. Jag är egentligen för trött efter att ha jobbat, men jag saknar honom så mycket just nu. Så jag ångrar mig stort om att jag sa nej. Så typiskt mig, ångrar mig alltid i efterhand. Saknar hans värme, hans röst och hans kramar. Min säng är alldeles för stor när han inte är här, jag vill knappast inte sova i den själv.
Varför skriver jag detta egentligen? Det är väl ingen som bryr sig ändå, så därför går jag och sover nu.



JAG ÄLSKAR DIG<3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Minns mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0